Natalija och Vendela!

Igår sov jag över med Natalija :), vi somnade halv tre i natt och vaknade tio, då gjorde vi oss i ordning pratade o typ åt frukost, sen gick vi hem t mej och Vendela kom en halvtimme senare;P, då gick vi runt och sålde new body kläder för vi samlar pengar till laget :) vi gick runt i typ två timmar :O, sen följde vi natalija hem och på vägen t baka hände ngt läskigt med mej o vendela men det berättar jag på dagens läskiga:)<3, vid kvart över fem åkte vendela hem och jag åt middag.


När vi sålde new body kläder, så knackade vi på ett hus och medans vi väntade på att de skulle öppna så skojade vi med varann, vendela ba tänk om en tant öppnar och säger kom in, kom in o typ tar tag i våra trojor o vi ba nej tack vi gick fe, hon ba men kom in då, och när hon sa de där så öppnade ngn dörren vendela va skrek fett högt xD, hon som öppnade ba skrattade, hahahah de va skitkul vi börja asgarva:)


När jag och vendela hade följt med natalija, och då på vägen hem så såg vi en vit skåpbil jag ba vendela en vit skåpbil, sen började den sakta ner o köra breve oss, jag ba vendela den stannar!!!!! och vi började springa, o då ökade den farten, jag ba vendela HJÄLP!! hon ba jenny!!, och sen ökade bilen ännu mer och då vände vi direkt , då fortsatte den åka och vi sprang och gömde oss, sen såg vi att bilen åkte förbi igen så den hade tydligen vänt, men sen kom pappa och hämtade oss:O, det var så jävla läskigt!!!

Vad har ni gjort idag?;P

//jeennnyy
frida :) säger:

låter läskigt med den där skåpbilden :S:S:S



men ha så kul på halloween-festen i alla fall :D

 2009-10-30     10:54:38
Moa<33 säger:

hahh fett läskiiiigt :s <33

O fett roliiiigt :D <33

 2009-10-30     11:44:51     http://moaws.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!