PH:(

Hejhej<3
Idag vaknade jag lite sent jag skulle vakna kvart över sex men jag vakna kvart över sju ist o skulle gå t bussen kvart i åtta <3, men jag satt upp en bulle o sminkade mej <3 sen gick jag o mötte daniel o natalija vid bussen så åkte vi t skolan :), i skolan jobbade jag med engelska o kurs, asu först vare ju bg o sen vare msp kp o då jobbade jag ju tyska, och sen tog jag en rast i en halvtimme eftersom ajg inte skulle ha ngn lunchrast, och sen mötte jag moa vid hennes kp så jobbade vi engelska i rastutrymmet, klockan halv tolv åt vi lunch efter lunchen hade jag bara en rast i fem minuter sen vare föreläsning men jag somnade xd hahah men vaknade av att ja fick sms.. hahaahhahahah, sen jobbbade jag kurs efter det och sen hade jag ph efter skolan och då gjorde vi ngn konstig matte sak, ngt hur man lärde sej bäst o de va typ se, lyssna, göra eller använda händerna, efter skolan åkte jag buss hem och åt mellis o nu sitte rjag här :P

hahaha blev långt inlägg jag var sugen på o skriva men nu kmr min outfit :P



Kläder:
Jeansleggins: GinaTricot
Svart kofta: Cubus
Linne: H&M

Smink:
Foundation: H&M
Puder: H&M
Rouge: Kicks
Mascara: Kicks

//jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!