Hemma:(

Nu e jag hemma från falun de va så jävla kul där o jag vill tillbaka:'(

Måndag:
Vi kom dit vid typ elva o gick upp t rummet o packade upp sen åt vi, efter maten skulle jag ha syslöjd men man jobbade nt med bgn utan de va nya grupper så de kompisarna som jag lixom känner bäst va tao sofia och moa:)<3


Tisdag: Vi i mitt rum vaknade halv sex o plattade håret o sminkade oss, sen åt vi frukost sju, efter det hade vi hemkunskap tror jag de va, efter lunchen hade vi NO tror jag... kom nt riktigt ihåg, men sen på kvällen gick jag nati moa daniel coh felix p, och fler från sexorna på falun o bowlade, men jag nati moa daniel o felix p va en grupp:P, jag o nati va på samma lag vi kom tvåa eller trea tror jag:), daniel elr moa vann nog!



Onsdag:
Först åt vi ju frukost sju som vanligt -.-, o sen hade ja o moa utepass:S, jobbigt att ha de på morronen men ändå vi gick t stan (4,5 km) o köptre godis:D, o sen tillbaka så vi gick typ 9 km sammanlagt, sen efter lunch hade vi bild de va ganska kul man skulle göra ler skålar, jag blev nt så nöjd, xD, på kvällen åkte jag o nati o badade, o de va skitkul;), vi satt o bedömde alla som hoppade från trampolinen o de va en som gjorde värsta ryggplasket :O<3


Torsdag:
Vi vaknade typ sex o gjorde oss i ordning, sen efter frukosten hade jag o moa träslöjd elr ja vi ahde de efter lunch också:D, jag gjorde fia med knuff jag blev faktiskt nöjd men har ingen bild o pallar nt ta;P men på kvällen vare disco så JÄVLA kul:) först vare tråkigt men sen blev de kul för amanda o rebecca hoppa upp på scen o börja dansa o då gjode resten av vårat gäng också de o då blev de kul, o på de vilda låtarna hoppade alla runt elr ja nästan alla o på de lugna dansade m¨nga tryckare jag dansa med typ 7 elr nåt... o massa tjejer också:P<3, sen somna jag fett fort aså när jag la mej i sängen.


Fredag:
Idag vaknade jag kvart i sju o hade en kvart på mej att göra mej i ordning men jag tog ba lite mascara o satte upp en bulle:P klcokan halv nio skulle vi ha städat klart så vi hade en timme på oss att städa efter maten o packa också, så vi gjrode de snabbt o blev klara tjugo i nio, sen skulle man lämna allt i samlingssalen, klockan nio hade jag syslöjd jag gjorde klart min häst det kmr bild längre ner den blev fett muppad xD, efter lunchen skulle vi hämta våra grejer o lämnade i bussen sen klockan halv ett så åkte bussarna vi åkte med 6:2 o jag sov typ hela vägen förutom en halv timma, o jag sov fett konstigt först typ satt o sov, o sen satt låg, o sen låg jag med fötterna på nati o huvet mot fönstret så nu har jag typ nackspärr, när vi va framme så halvsov jag o typ hörde massa ba jenny jenny jenny vakna , men jag vakna nt sen felix ba JENNY jag ba vakna o va fett rädd xD, sen somna jag nästan utanför bussen på min väska men vaknade direkt o jag fick krama alla kompisarna ..., de tog lite tid, men nu är jag iallafall hemma o e värsta trött men jag ska se på idol har jag bestämt hahah<3


//jenny<3
Natalija säger:

fett fina ´bilder och fett söt (jenny du vet )

sista bilden <33 Gahahahaha

 2009-11-13     20:39:54     http://Nachosandjenny,blogg.se
Niffe säger:

Shuhuuu! Lust att vara med i utlottningen om en header? Klicka på länken: http://accordingtoniffe.blogg.se/2009/november/nov-13-2009-3.html#comment



PussKram /Niffe

 2009-11-13     20:53:43     http://accordingtoniffe.blogg.se/
Jennyh ♡ bor på Malta! säger:

Vilket plagg satsar du på i vinter? Ge ditt bästa tips + länka, vinnaren får 300kr på H&M! Tävlingen avslutas kl 23.59 ikväll så skynda dig :) Kram



http://jennyh.myshowroom.se/2009/11/10/vinn-presentkort-pa-hm/

 2009-11-13     21:25:20     http://jennyh.myshowroom.se
Moa säger:

fett fina bilder (älskar när de e många bilder) saknarejj så krya pårejj o kom till skolan imorn :D



Puss<333333

 2009-11-16     11:11:13     http://moaws.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!