Fotboll+Vendela+Basket

Halllueew alla glada läsare!
Idag i skolan redovisade jag tyska steg 5 och jag fick svart pist på muntlig och skriftlig (MVG), o de e ju bra, jag jobbade engelska också, på rasterna körde jag fotboll skitkul men har träningsverk i benen jag sprang mkt xp, men vi vann med 15-12, efter skolan var jag med Vendela hos henne vi tittade på teve åt mellis o en till sak (vendela du vet nog vad)<3, senn vid halv fem åkte vi t träningen, jag var skittrött i bena så jag orkade typ inte ta i men jag blev svettig ändå så jag duschade xd, <3

Men iaf jag orkar int skriva mer det finns typ inge mer jo förresten jag har ätit middag också xd, haha åt värsta mkt för jag åt typ ingen lunch <3

Kolla www.vvendelaa.blogg.se så kommer säkert bilder senare <3

//jenny
vendela tjockiz säger:

Ja, hahah ja vet va du mena<3 xD :P pözz

 2009-11-23     20:00:58
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!