Andra dagen :)

Nu är det andra dan i falun, igår hade jag syslöjd ganska kul men blev nt klar haha:P idag har jag haft hemkunskap det sa skitkul man skulle göra pannkakor o bröd:P, jag on moa va fan b'äst ju hahah skoja:P, snart äre mat men ska nt äta jag blev mätt på hemkunskapen , efter det äre NO -.- tråkigt, men aja de e ju bara ett pass så;P, jag e fett trött för jag somnade ett igår o vaknade tio över fem idag :O... så kmr nog soimna fort ikväll,
jag o nati körde innebandy hela kvällen igår haha de va fett kul:P,!!
vi ska köra i kväll också hahah!! SÅ JÄVLA KUL ASU:D:D<3

Imorn ska jag vakna halv sex om jag nt vaknar tidigare, men jag o nati sover i samma säng för vårat lås öppnas av sej själv :O, så vi e fett rädda..., asu en gåbng låste nati o sen när vi kom tillbaka vare upplåst o ingen annan kan låsa upp...,  fett sklumt aså!!!

Jag kmr nog skriva mer inlägg om jag har tid:)<3

Hejdå!!

PS: Saknar alla kompisar:)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!