Ni behöver inte läsa

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Emma nej

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 9?
Farfar, släkt såklart

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 12?
Frida aldrig ;) 
ÄR NUMMER 16 SÖT?
Nej mitt hem är inte så sött precis
VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 21?
Julia hon var snäll
HUR TRÄFFADE DU NUMMER 29?
Lollo jag började i hennes klass i ettan ;)
GILLAR DU NUMMER 35?
Moa A japp väldigt mycket

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 38 DEN SENASTE MÅNADEN?
Pappas fritids har jag aldrig träffat typ bara en gång;)

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 40 NÄSTA GÅNG?
Stefan i skolan imorn:)

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 41?
Nej e inte så nära vän med Teodora

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 45?
Vanessa Nej
SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 49 ?

Nej vill typ inte gå nut med mamma!

VAD PRATAR DU & NUMMER 54 OFTAST OM?
Jag och min kusin niklas :) pratar oftast om hur famlijerna mår haha

SKULLE DU TÄNKA DIG ATT BLI TILLSAMMANS MED NUMMER 56?
Yasosse nej är fy fan inte lebb!!

VILL DU PUSSA NUMMER 60 ?
Nej vill inte pussa Vendela
VAD BRUKAR DU & NUMMER 62 GÖRA TILLSAMMANS?
Jag och Vendelas mamma brukar prata när jag e hemma hos Vendela!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!