Kemi!

Igår, i förrigår och idag har vi haft asmycket Kemi och det är så tråkigt, fast idag var det ganska kul:) Men igår hade jag i allafall träning , fast vi var bara 7 styckna och vi är 12 i laget så det var 5 sjuka:(. Men i dag är det träning igen hoppas det blir roligare då , för vi kanske är flera:D. Igår skällde våran fröken ut mig Vendela och Jenny H. Så jag och Vendela höll på att tappa våran vänskap:'( Hon förstör våra liv. Men nu är allt uträtt, så jag och Vendela är förtfarande bästisar , aa men i allafall idag hade vi gympa , kemi , matte och mitt liv i skolan. Det var inte så kul på gympan , det är typ aldrig kul:( Bara när det blir käggelfotboll eller fia med knuff. Efter skolan var jag med Vendela en jätte liten stund i typ 40 minuter då kastade vi vattenballonger. Nu är jag hemma och spelar data och tittar på tv.


 ÄLSKAR DIG VENDELA!!!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!