Billys cup<3

Nu har jag kommit hem från billys cup. Vi hade 5 matcher tre gruppspelsmatcher och två slutspelsmatcher. Vi förlorade alla gruppspelsmatcher med ganska mycket. Vi vann en slutspels matchet med typ 5 poäng:D:D:D Det var asjämt. Och de spelade ganska fult. Och vi förlorade en slutspelsmatch med ganska mycket fast den matchen var klockan halv åtta och vi gick upp klockan 6 :o. Och åt frukost klockan tio över 6:(. Efter matchen badade vi det var asakul, men sen skulle vi åka hem:'( Det var tråkigt att åka hem. Tyvärr har jag inga bilder just nu:( Men jag lägger in när jag har fått bilder!

 enda bilden jag hade just nu
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!