Varit med Vendela!

Idag vaknade jag klockan 6:45 jag gick upp och gjorde mig i ordning 7:15 åt jag frukost. Sen borstade jag tänderna klockan 7:37 skjutsade pappa mig till Vendela för vi skulle gå tillsammans till skolan. När jag kom dit började vi gå direkt, när vi kom till skolan skulle vi ha gympa , vi körde något där man skulle snå påsar från varann men sen körde vi spökboll det var kul:D. Efter gympan gick jag och Vendela till klassrummet då var det tyst läsning , efter det var det redovisningar. Sen pratade saila lite. Klockan 11:50 var det lunch det blev kasslerlåda det var ganska gott. Efter lunchen fick man göra vad man ville , då satte jag , jenny h och vendela oss vid datan vendela spelade super mario:D:D. Det var kul att titta, 13:20 slutade vi då gick jag och vendela och köpte en chokladkaka , sen åkte vi bussen hem till mig. När vi kom hem till mig satte vi oss vid datan en stund , sen åt vi mellis (eller jag). Efter det ringde vi till några sen tittade vi lite på let's dance medans vi ringde några. Klockan 22:00 skulle Vendela hem:( och nu skriver jag i bloggen.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!