Varit med Claudia och Veronica!

Igår kväll somnade jag klockan 22:00 :P och imorse vaknade jag klockan 7:00. Jag gjorde mig i ordning och blev klar klockan 7:30 , då åt jag frukost, till klockan fem över halv. Sen borstade jag tänderna, och fick skjuts till min och Idas mötnings plats ;) jag och Ida gick och mötte Teodora. Vi gick till lyckeby och skulle ha gympa, vi hade dans:|. Det var tråkigt. Imorn ska vi ha det igen:(, efter gympan gick jag och bytte om sen gick vi ner till skolan. Då hade vi tyst läsning. Sen hade vi WB :(, När Lotta kom så hade vi matte , och Saila tog ut en i taget och berättade hur det gick på svenska nationella provet, jag hade alla rätt :D. Sen var det lunch:) det blev Wok , ganska gott:P fast starkt, efter lunchen var det rast, då var jag med Jenny H. När vi kom in från rasten fick man jobba med vad man ville, jag skrev om religion BLÄ , men då behöver jag inte göra det sen när alla andra gör det :). Efter det jobbade jag med matte, när vi slutade 14:20, var jag med Claudia och Veronica, vi gick hem till Claudia. Först tittade vi på en film och åt mellis (lite godis), sen spelade vi ett spel som heter tjejsnack , ungefär som Sanning eller konka , fast man snurrar två pilar och får ett nummer sen läser man i en bok vad man ska göra. Jag fick äta en tesked tandkräm Ush, sen åt vi middag, det var gott. Efter middagen fortsatte vi att spela tjejsnack , men då skulle Veronica hem, när hon hade åkt hem , skulle jag och Claudia på basket. Det var kul på basketen , vi körde match , sköt skott, gjorde Lay up och körde lite spökboll på slutet. Efter träningen åkte v till en herrmatch och tittade lite , sen skulle vi hem , och då satte jag mig vid datan och nu sitter jag här :).

 JagClaudia
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!