Sova över med Ida

Igår kväll somnade jag klockan 22:40 och idag vaknade jag klockan 6:40. Då gjorde jag mig i ordning , sen åt jag frukost. Klockan 7:15 , följde jag med mamma och skjutsade pappa sen skjutsade mamma mig till Ida. Då dick jag och Ida och mötte Teodora i sågen sen gick jag, Ida och Teodora till lyckeby och hade gympa. Efter gympan gick vi till klassrummet och hade tystläsning. Efter tystläsningen hade vi ett nationellt prov i svenska , jag fick alla rätt:D. Efter det hade vi religion. Klockan 11:50 var det lunch :D:D:D:D , fast det var broccolisoppa:(:( , det fanns mjuka mackor också :):). Efter lunchen var det som vanligt rast , då var jag med Ida och Teodora, vi satt och pratade inne. När vi kom in från rasten var det redovisningar;). Klockan 13:20 slutade vi , då gick jag och Ida hem och satte oss vid datan. Sen åt vi mellis , sen satte vi oss vid datan igen klockan 19:00 åt vi middag vi åt tacos det var gott. Efter middagen tittade vi på Let's dance. Efter det satte vi oss bid datan igen.

 
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!