Skola:(

Idag var det då skola igen:( Jag gick upp tio i sju och gjorde mig i ordning sen åt jag frukost , sen tittade jag på tv tills klockan 5 över halv åtta , då borstade jag tänderna och gick till bussen , den var försenad och kom kvart i istället för tjugo i. När jag kom till skolan gick jag till Claudia och Veronica sen kom lilli till oss , vi stod och pratade , efter tio minuter kom Ida och Teodora. Då gick vi alla fem in, vi fick vänta i fem minuter tills Saila (våran lärare) kom. När hon kom låste hon uåå därren och vi gick in. Först skulle det vara tystläsning. Jag läste ungefär fem sidor. Sen skulle vi få engelska läxa. BLÄ!! Det var tråkigt. Sen skulle vi skriva i planeringsboken. Klockan 9:30 var det rast. Jag var med Ida, teodora och Lilli på rasten. Jag och Ida pratade lite om fredagskvällen då vi ska sova över :D När rasten var slut , gick vi in och skulle ha ett nationelt prov i engelska efter det jobbade vi med matte , jag jobbade 5 tal på 40 minuter , sen fick vi fem minuters paus , då gjorde jag , ida, lilli och teodora massage , det var skönt. Efter pausen var det matte igen :( då jobbade jag 2 tal , klockan tio i tolv var det lunch :D Vi åt i tjugo minuter , då gick vi ut på rast, på rasten var jag med Jenny H , och vi gick runt och pratade om killar :D. Efter rasten var det religion , skittråkigt , då satt jag och kluddrade på mina papper som jag hade fått. Klockan tjugo över två när vi äntligen slutade. Så väntade jag på bussen, Ida och Teodora väntade med mig :). Fem över halv tre gick jag ut till bussen , tre minuter senare kom den. Två minuter senare hoppade jag av bussen  , och gick hem. När jag kom hem tog jag några chokladbitar, en risifrutti och ett glas youghurt, och satte mig vid tv:n och åt det :P. Klockan halv fyra satte jag mig här. Och nu sitter jag fortfarande här :).
Ida säger:

vet att det e tråkigt med skola men det e väll kul med kompisar?ps. snygg blogg

 2009-03-02     16:47:00
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!