Skola igen:(

Igår somnade jag klockan 22:40 och idag ringde klockan halv sju men jag kom upp ur sängen klockan tio i sju. Jag gick och satte mig i min fotölj, i typ 5 minuter , sen klädde jag på mig och sminkade mig;). Sen gick jag och åt frukost (macka och juice:)). Efter det tittade jag på tv en stund. Sen skulle jag få skjuts till min och idas mötesplats. Sen gick jag och Ida och mötte Teodora:). Sen gick vi tre till skolan:P. När vi kom till skolan så gick vi in , och hade tyst läsning , sen hade vi BIologi (BLÄ). Efter det var det rast , sen när vi kom in från rasten så var det lite biologi igen , sen var det träslöjd för tjejerna , i en timme och 40 minuter , efter det var det lunch , sen var det lunchrast. När vi kom in från lunchrasten hade vi religion . Sen hade vi Livskunskap. Sen slutade vi (klockan 13:50). Nu är jag med Ida och vi sitter vid datan , men nu måste jag hem så hinner inte skriva mera:) Hejdå!

 Vår mellis!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!