Prov!

Idag hade vi ett nationellt prov i skolan , det var ett matte prov:P Tråkigt:) Fast ganska lätt hah!. Vi jobbade också med Biologi URTRÅKIGT! Sen tittade vi på en film snutt , och hade lite eget arbete. Vi åt Korv och mos till lunch Ganska gott , men inte världens godaste!. Klockan 14:20 slutade vi ;) då tog jag en buss hem fast den kom ju inte tjugo överutan kom kvart i tre men skulle ha kommit tjugo ni tre.  Aja den kom iallafall, och när jag kom hem åt jag mellis (fil) det var gott , jag läste lite i KP också;). Sen satte jag mig vid data en stund kommer inte ihåg hur länge men inte så länge tror jag ;). Jag var inne på msn på datan och på pea , det var rätt så kul. Imorn är det skola igen det ska bli ganska tråkigt!!
Frida säger:

Och det va mig och Felicia du chattade med på MSN , Haha! , Vi loggade ut utan säga Hej då för vi hade jättebråttom kom på det sen! , Kram <3

 2009-03-31     16:06:13
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!