Match <3

Idag vaknade jag klockan 9:15 , då gick jag upp och tittade på tv till klockan 10:15 , sen gjorde jag mig i ordning. Klockan 11:00 skulle vi åka till min match. När vi kom till matchen var alla förutom Vendela där, Vendela kom lite sent och kom klockan 11:25 ungefär. Klockan 12:10 fick vi värma upp och sen började matchen klockan 12:25 ungefär. Det var en väldigt jämn match men till slut vann vi den med 33-28 då blev vi glada. Efter matchen duschade jag och sen åkte vi hem , på vägen hem köpte vi mc donaldz som vi skulle äta hemma. Jag tog chicken nuggets , det var gott:D. Sen skulle mamma och Anna titta på handbollsmatch. Då var det bara jag och pappa hemma. Jag satt och ritade och tittade på tv, och pappa städade , fixade datan och handlade. Sen satt jag lite vid datan , när mamma och Anna kom hem hade jag kanske suttit vi datan i ungefär en timme. Sen satt jag en stund till, men så ville såklart anna ha datan så hon fick den.

Men jag hinner inte skriva mer nu för jag ska lägga mig!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!