Basketmatch:D

Igår kväll somnade jag klockan 22:40 och idag vaknade jag klockan 9:55 , då gick jag och tittade på tv en stund , sen skulle mamma , pappa och Anna åka iväg. Klockan 10:30 åt jag fyra små toastar framför tv:n sen satte jag mig vid datan. Sen kom Anna , mamma och pappa hem , då pratade jag och mamma om en sak. Sen åt jag lunch (kantarellsoppa) det var gott. Efter det tittade jag på tv en stund.  Klockan 13:35 skulle vi åka och hämta Claudia för vi skulle till en basketmatch:D. När vi kom till samlingen fick vi vänta tills alla kom. När alla hade kommit åkte vi till rinkeby , det tog 35 minuter. Men när vi äntligen kom fram så gick vi alla till hallen , där bytte vi om och pratade taktik. Efter det gick vi ut till planen och värmde upp , sen började matchen. Det gick bra i första perioden vi vann den med 14-5 i andra perioden gick det ännu bättre då vi vann med 26-11. Sen var det halvtid då man får vila en stund, vi pratade taktik , sen var det dags för tredje perioden då gick det inte lika bra , men vi vann den också efter sen stog det 38-21 till oss. Vi tappade ganska mycket i sista perioden och slutresultatet blev tillslut 42-35. Efter matchen dushade vi och sen köpte jag choklad i cafeterian;D Sen skjutsade vi hem Claudia och sen åkte vi hem. När vi kom hem tittade jag på tv , sen svarade jag på fyra brev. Efter det var det middag det blev potatis med korv. Efter middagen tittade jag på Wild kids det var kul , sen tittade jag på postkodsmiljonären. Sen började melodifestivalen, jag tittade en stund sen satte jag mig vid datan i 5 minuter sen tittade jag lite till och nu sitter jag vid datan igen och skriver i bloggen.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!