30/6-09

Hejsan svejsan alla bloggare!<3
Idag har jag varit me vendela:P<3 Vi har haft skitakul<33, jag va me henne i förrigår också och då åkte vi till centrum ;)<3 då köpte jag en foundation och ett täckstift och så ett linne! Igår åkte jag till centrum me familjen och få köpte jag ett par shorts en ny bikini och eett par solglasögon:) Imorron ska jag åka till landet :) så ska jag va där tills på torsdan;) sen på fredan ska jag titta på en basketmatch med vendela:D och så på lördan ska vi till landet igen;) sen på tisdan nästa vecak åker vendela till gotland:( kmr sakna henne<33 när hon kmr hem ska jag va me henne och två till :) de ska bli kul, och så kmr vi säkert åka till eriksdalsbadet nån gång!! Jag lägger in bilder någon annan dag för jag har fel data eller vad man säger heh!<3 men jag kan lägga in en bild från discot på sportscamp:P<3

 Saknar, Vendela, Jag, Moa
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!