Lite smått och gått

Hejhej! Jag känner för och skriva i bloggen men har inte så mkt att skriva om så skriver om lite saker som kmr att hända och sånt!

Sola, bada , sola, bada, sola , bada sommar!
Ja som sagt nu är vi i mitten av sommaren ungefär, och jag va på sportscamp för en vecka sen det var askul och fint väder hela veckan som tur. Men idag har det ju inte varit så fint väder hela dan precis, imorse åskade, blixtrade och ösregnade det, inte så kul precis, det e ju lixom sommar då ska det va fint väder! Men vid halv tolv klarnade det upp (som tur), snart kmr vendela hit det ska bli kul;)!

15/7-16/7 åker jag på kryssning:D
18/7-15/7 far jag ner till skåne (vejbystrand):P
Så kanske vi åker till utö nån gång på sommarlovet och landet får vi säkert se mer av! Det e kul på landet för det är så lungt där, och när man går och badar så kan man lixom bada vid bryggan och så e det typ inga som badar där;) de e kul:P<3 , !

Aja ha det bra<3 SKriver ett till inlägg i kväll efter basketmatchen<3

Hejdå
//Jeempaan

 Haha jag som tönt (provade ett par glasögon hos lilli);)

 Älskar dig<3

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!