Hemma<33

Ja , då har man kommit hem från vejbystrand<3
De fanns skitsöta kattungar där de va assmå typ 25 cm långa<3 Fast tyvärr nt tama men jag fick tag i en men den va skitvild så jag fick ett rivsår...

Lördag:
Jag på väg t vejbystrand<3En av katterna<3Molly<33Lite flumm me anna första dan<3jagAnnaJagKattmamma<3

Söndag:
Kvigorna<3Mkt kor kan man säga men de finns fler.På väg t stranden;)Badar<3Badat klart;)Jag fryser<3

Måndag:

LUna o Lorry

Tisdag:

skit stora vågor så de splashade mot bergetJag blev blöt av de!<3Kvigorna dricker<3Molly hunden närmast , Fia andra hunden o en katt som jag nt kmr ihåg vad den hette.

Onsdag:
Mkt hö t korna kvigorna o kalvarna!Luna<3Lorry

Torsdag:
Jag blev ju riven av kattungen -.-RovfågelHAHA

Fredag:
Molly<3ÄngelholmKattunge:) De va den som rev mig-.-SöötKalv;)GHjärta<3En till kattunde , skiiiiitsöt<3

De va bilderna från vejbystrand!<3
Natalija säger:

härligt :)

 2009-07-26     10:56:06     http://natalijas.blogg.se/
Natalija säger:

tack tack:) din var också fin :)

 2009-07-26     10:59:54     http://natalijas.blogg.se/
Frida säger:

Vejbystrand, det va här nere i Skåne va? :))

Du verkar haft kul i alla fall :D

 2009-07-29     22:57:07
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!