Inte kunnat skriva mkt=Mkt att berätta<3

Idag har jag fått gå med kryckor hela dagen:O<3
Stukade ju foten igår ... nu har jag blåmärken i händerna...

klockan 13:25 (en kvart innan bgn) kom pappa o hämtade mej och vi åkte t handens närsjukhus och tittade på foten, jag behövde röntka men det var bara en rejäl stukning eller vad man säger, men ska ha bandage den här veckan:D<3 hoppas jag kan spela på söndag;)

när vi åkte från handens närsjukhus hände ngt läskigt:O vi höll på att krocka, för det var en annan bil som körde över våran fil och över cykelbanan och in i buskarna, aså den körde typ i 100, men vi hann precis bromsa, annars kunde vi dött:O:O:O<33

//jenny

PS: jag kan inte lägga in bilder på llänge för Nokia PC suite har problem, men när det funkar ska jag lägga inn en massa bidler, jag ska försöka fixa det;)<3 men sålänge får ni webbbilder:D<33

Outfit:


Adidaskofta - intersport
Svart linne - new body
jeansleggins - gina tricot

i skolan hade jag
jeansleggins - gina
vitt linne - gina
adidaskofta - intersport
t-shirt - gina

Huvud:
Frisyr - bulle
Smink:
Mascara - Kicks och H&M
Puder - kicks
Rouge - Kicks
Täckstift - apoteket xd

<3

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!