Frysit xd

Nu e jah hemma från skolan och teven funkar inte elr inte boxen iaf, vét inte va de e för fel, jag kan ju inte ladda upp bilder men kan ta en på snön med webbkameran, men iaf idag i skolan pluggade jah typ inget bara rättade saker i min svenska o skicka in t hasse, men aså jah behöver typ inte plugga den här veckan xd<3 sköönniiish:P
Men först på morronen efter bgn skulle nati göra om ngt prov så jah o emma satt i ett rum o pratade me daniel, felix, melwin och linus :P

Elr juste innan det skrev emma svenska på datan och jag rättade min grej o skickade in, efter lunch var vi ute :P kuulligt :) sern när vi kom in så chillade vi lite o sen skulle nati o emma plugga såh jah va me Daniel, men sen gick typ daniel t felix o jah palalde inte va me de så jag gick t hanna stina teodora o dali:) o snackade ofc :D

Imorn ska jah o nati åka hem t nati efter skolan o ha snnöbollskrig vi kanske ska t centrum o köpa ngt t våran bglärare :D<3

//jenny


Ragnar säger:

JAG ÄR MED PÅ SNÖBOLLSKRIG!!!! :D xD<3

 2009-12-16     15:49:35
jenny säger:

måste prata me nati först :D

 2009-12-16     16:02:26     http://jeempaan.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!