Foton!

Kan fortf inte lägga in bilder via mobil men har tagit nåra i webbcameran<3

 Saknar tiden med er! höger jag, mitten vendela vänster lilli
 i ttrean xd höger jag, mitten vendela vänster vfanessa ettan eller tvåan, vänster jag höger vanessa typ ettan jag är den som kramar fröken ettan eller tvåan  i korgen vanessa breve korgen jagjag i ettan
 typ ettan jag femman längst fram til höger jag, längst fram till vänster linnea, längst fram i mitten vendela
femman under handen jag, breve mej veronica, breve veronica claudia, breve claudia vendela, , breve vendela jenny h, breve jenny h idaettan (dålig bild) femmanjag är den som hoppar, den med tummen pekad bakåt är claudia
 fyran, framre raden, längst till vänster jojjo, breve jojjo vendela, breve vendela emma, breve emma jenny h, breve jenny h moa, brve moa ida, breve ida jag, bakom ida lovisa, breve mig linnea, breve linnea vanessa.
femman framre raden längst t vänster vendela, i mitten jenny h, längst t höger linnea. bakom linnea ida, bakom jenny h jag, bakom vendela teodora  femman röd jacka vendela, vit mössa, jag, breve mej simon p, framför mej edwin.

Lite bilder från förra skolan<333

//jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!