Dålig uppdatering

Idag har jag haft dålig uppdatering, men jag har inte hunnit skriva har vart på match och sovit över me vendela, men vi förlora matchen, och domarna fuskade och andra laget spela asfult o så!
Men iaf jag o vendela hade kulkul igår ;p, idag påväg t matchen pratade jag o vendela hela vägen men på vägen hem somnade jag xd och typ va skitledsen o allt, så de va tråkigt, men sen stanna vi på donken o jag tog pomfritt o 6 pack kyckling (ville ha 4 pack men det gick tydligen inte -.-), aså jah va inte så hungrig, men när vi kom hem blev jag hungrig så jag åt upp mammas o pappas pomfritt oxå :D

Efter maten tittade jag o vendela på made, de e sp jävla bra, sen skulle hon typ hem o då gick jag ner o körde singstar :P

Nu sitter jah här, ska nog snart duscha :)<3 

//jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!