Dagen jag väntat på :)

Jag skriver sent ikväll oxå, men jag tänkte att jag kunde skriva va jag ska göra idag:)

I skolan ska jag redovisa matte och joibba kurs och tyska :D, efter skolan ska jag vendela, daniel, nati o emsi åka t centrum och köpa julkappar :D<3 jag ska köpa t många men har bara 400 kr så vi får se t vilka jag köper ;p

Men iaf jag ska lägga in bilder på min outfit!


Sportscamp tröja - Sportscamp 07
Randigt linne - Gina Tricot
Jeans - Gina Tricot

 hahahahah ful bild men aja

Frisyr - Bulle
Smink:
Concealer - H&M
Puder - kicks
rouge - kicks
Mascara -  H&M + Kicks

//jenny

PS: IDAG GIFTER VI OSS NATALIJA!<3
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!