Centrum:P

Heeeeeeej!!!!!!
Idag e jag glad för mitt liv har blivit så otroligt mkt bättre:D
Idag gfte jag mej med natalija :D:D vi har värsta fina ringar ( det kmr bild längre ner :) )
Älskareeej gmn <3
Jag gjorde de i centrum på djuraffären xd hahahahh !
Men iaf i centrum köpte jag julklappar till moa köpte jag ... hahah skojja de säger man ju inte xd <3 hahahaahah ;p tog tyvärr inga bilder, han int :S, men tar bilder i kväll eftersom att jah o nati ska sova över :)

Men måste sluta ska t nati !

Hejdå puss:)

Puss på dej nati älskarej så mkt!!!!!!!!!<3

//jenny

Så fin gumman :) Emma och vendela gifte sej oxå :) Jag o nati :D Älskareej  puss puss <3 Flummig ? xd <3

hahah <3
Älskar er:)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!