Åh kmr sakna dej:(

Varför ska du åka för, jag kommer sakna dej som fan gmn, åhh!! EN MÅNAD!! Jag kommer nästan inte kunna överleva jag får väl försöka klara mej utan dej genom att tänka på annat. På julafton kommer jag tänka på de och se framför mej när du öppnar alla presenter och jag kan inte säga GOD JUL :( Och inte GOTT NYTT ÅR heller;'( men jag ska skriva detaljer om vad som händer på dagarna i min blogg ( om alla tkr det blir långa inlägg så är det därför) jag kommer skriva god jul och gott nytt år i din blogg när det är dags som en kommentar aså, åhh det kmr verkligen märkas i skolan när du inte e där:'( jag kommer inte få höra ditt skratt inte din röst och inte känna din kram på en hel månad!! ASÅ FATTA HUR MKT JAG KOMMER SAKNA DEJ ÄLSKLING!!!<3

ÄLSKAREJ GMN!!!

Ska lägga in lite bilder på dej:)



Jag älskarej gmn o alla minnen me dej e bäst:)<3

//jenny

natalija :) säger:

Naw, söötis jenny, jag kommer också sakna Mous, inga kramar av henne inte hennes röst inget skratt :'( <3 buhu!! <3

 2009-12-10     17:18:10     http://naatiii.blogg.se/
julia säger:

heter hon moa? stackars er...asso att hon kmr vara borta så länge<3

 2009-12-10     17:56:18     http://beeejjjb.blogg.se/
Mous<33 säger:

älskarejj jenny o natalija o alla andra ;D (fula bilder xp thats just ho i am,) kmr sakna er mina gulle pluttar :D:D pussss<333333333

 2009-12-10     18:39:16     http://moaws.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!