Lite gott och blandat<3

jah så här skulle veckan vart

Måndag: Centrum med Anna
Tisdag: Va med Vendela
Onsdag: Va med Amanda
Torsdag: Va med Natalija
Fredag: Va med Anton

men det va många saker jag nt gjorde
Måndag: Centrum med Anna
Tisdag: Va med Vendela
Onsdag: Va med Amanda (jag va ba halva tiden för sen åkte jag hem(jag mådde dåligt))
Torsdag: Va med natalija
Fredag: Va med Anton
Det som e överstruket gjorde jag inte , istället gjorde jag det här

Torsdag: Slappade
Fredag: Åkte t centrum med Vendela och Johanna<33

Nästa vecka ser ut såhär
Måndag: Va med Amanda
Tisdag: Va med Vendela
Onsdag: Skolan börjar (kanske va med vendela)
Torsdag: Skola
Fredag: Skola

 Mkt vendela<33

//
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!