Vart med Vendela!!<3

I onsdags sov jag över med vendela vi hade askul!!!:P Vi hade studiedag på torsdanXP så vi fick sova länge , men jag sov ändå bara till 8 ha. Men sen var vi i allafall hemma hos henne och hade kul , vid lunch åkte vi till solna centrum, där köpte jag en ny founfation och så åt vi lunch där:P det va i allafall väldigt roligt. Sen var det ju skola idag som vanligt och jag vaknade vid 7 , då gick jag upp , och gjorde i ordning mig (jag provade min nya founfation den va asbra). Sen fick jag skjuts till vendela , och därifrån cyklade vi tsm. Vi hade gympa (det var kul) , matte BLÄ!!och engelska förhör USCH , jag hade glömt att träna men fick bara ett fel:D (jag tränade med lilli och vendela i skolan). Sen efter skolan va jag med vendela hos mig , det va kul :D vi cyklade till sågen och köpte glass :P Fast nu har hon åkte hem!! :( aja jag ska äta snart:D.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!