Varit med Vendela<333 SÅ KUL!!

Idag cyklade jag med Vendela till skolan som vanligt:P Vi kom typ 5 min försent men det gjorde inget:) Sen var det ju tråkiga skolan , vi hade matte historia , engelska och europa!! BLÄ!! Det blev äcklig kaviarfisk till lunch (så äckligt) fast jag åt bara knäckebröd sallad och morot :). Sen efter lunch skulle vi va ute och göra nåt fritt till tio i två , sen efter skolan va jag med Vendela<33 Det var kul:D Vi satt vid datan tittade på tv , var ute och hon red på min rygg och LITE på min axlar (hon red på mina axlar skit mycket i skolan :P) , tittade på tv och åt mellis;) Sen klockan halv 6 skulle jag hem , då cyklade jag hem:) Jag kom hem typ fem över halv , då tittade jag på tv sen åt jag middag :P. Efter middagen tittade jag på tv och spelade data!:P:):D

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!