Sovit över med Claudia<33

Igår åkte jag till centrum med Claudia , vi hade kul och hon köpte ett par nya skor . ( assnygga). Efter centrum åkte vi hem , jag till mig och hon till sig. Sen klockan 17 var det träning , det var kul men jobbigt vi körde ganska mycket match. Efter träningen åkte jag hem till Claudia för vi skulle sova över , vi hade kul och tittade på en film och låg och mös med hennes katt som heter Tindra. Sen läste vi och smsade , klockan 22:45 ungefär somnade vi. Idag vaknade Claudia klockan typ 8´och jag typ 9 , så satt Claudia och titta på tv , så jag gick dit. Sen gfick vi och spelade basket , vi blev dyng sura för det ösregnade, när vi kom in tittade vi tv och mös med Tindra i gen , sen satte vi oss vid datan.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!