Ska åka till landet<33

Idag har jag tittat på tv , svarat på brev , varit med mulle en hamster som jag passar och suttit vid datan. Jag har ju ätit lunch och frukost också ;). Som jag skrev tidigare , passar jag vendelas hamster , jag kommer ha en bild på han i det här inlägget. Idag ska vi åka till landet , det ska bli skiiiiita kuu!! Jag kommer fira påsk där och kommer hem på söndag igen!Så akn tyvärr inte skriva på hela helgen :( Men på söndag skriver jag igen. Skönt att det e ledigt på måndag!! Men sen på tisdag börjar tråkiga skolan igen:( BLÄ!!

Dagens:
Smink: Kajal och mascara
Kläder: Tajts, ett långt linne och en kofta
Frisyr: Utsläppt med ett hårspänne

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!