Jävla skittråkiga tyresta by idag så jävla tråkigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag skulle vi gå hela vägen till tyresta by från haga skolan det tog en och en halv timme de va så jävla jobbigt , när vi kom fram så var det skittråkigt där me man skulle bara göra vad man ville o jag o vendela låg o smsade o tog bilder , o tittade lite på en huggorm , det va i allafall astråkigt. Sen skulle vi åka buss  hem , vi kom hem fem över tolv , då gick vi o åt jag åt en smula potatis. Sen skulle jag o Vendela åka tilll haninge centrum o köpa kläder jag köpte ett par jeans ett par jeans leggins , två par vita linnen , en bh och godis xD. Sen åkte jag hem med mamma o pappa.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!